آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو

ساخت وبلاگ

درب خروج اضطراری در چه مواردی می تواند کمک کند!

درب خروج اضطراری در تخلیه نهایی ساختمان هنگام خطرات و دیگر عوامل موثر می باشد و  بسیار مهم هستند..رسیدن به جایگاه نهایی ایمنی در صورت بروز آتش سوزی و دیگر خطرات ، هدف نهایی درب خروج اضطراری است. حصول اطمینان از تخلیه ایمن و به موقع کلیه کارمندان یا بازدید کنندگان در داخل ساختمان ، مقرر در قانون استفاده و به کار گیری درب خروج اضطراری است.

درب خروج اضطراری از تخلیه ایمنی ساختمان در محفظه خطر کمک می گیرند ، بنابراین فرصت تخلیه سرنشینان و افراد ساختمان را فراهم می کنند بدون درب خروج اضطراری که کار مورد نظر خود را انجام می دهند ، اگر تاخیر در تخلیه افراد وجود داشته باشد ، بیشتر استراتژی های تخلیه به خطر می افتد. پس با کمک از درب خروج اضطراری می توانیم از این مشکل جلوگیری کنیم.تصور کنید که با شنیدن زنگ خطر آتش سوزی و رسیدن به نزدیکترین درب خروجی نهایی که متوجه شده اید قفل شده است و به هیچ وجه امکان باز کردن آن وجود ندارد یا این که باز نمی شود ، هر چقدر هم که به درب فشار دهید. در این زمان می توانید به سمت درب خروج اضطراری بروید. 

چندین درهای خروجی نهایی که کار نمی کنند ، در مطبوعات ثبت شده است که مهمترین آنها آتش سوزی هتل یک است که در آن خروج نهایی یک میهمان سالخورده توسط درگاهی که باز نمی شود مسدود شده و وی را وادار به بازگشت به ساختمان می کند. اما در صورت استفاده از درب خروج اضطراری  ممکن بود این اتفاق نیفتند.  

بازرسی های منظم و نگهداری پیشگیرانه برنامه ریزی شده از درب خروج اضطراری باعث می شود که درها در قاب آنها گیر نکنند و به راحتی در حین تخلیه باز شوند ، در حالی که به افراد مسئول هشدار می دهند که باید راههای فرار و درب خروج اضطراری را بدون مانع نگه دارند تا امکان خروج در مواقع اضطراری را فراهم کند.

خروج اضطراری اغلب در ساختمانهای عمومی ، فروشگاههای بزرگ و فروشگاهها ، مراکز فرهنگی و اتاقهای عملکرد ، ساختمانهای صنعتی ، مدارس و دانشگاهها ، سفارتخانه ها و بسیاری مکانهای دیگر که در دسترس عموم است ، واجب است. در هاینن ، درب خروج اضطراری اساسی در حال حاضر از سطح مقاومت در برابر سرقت CR2 و عایق صوتی درب خروج اضطراری (Rw 30dB) به لطف ساختار Metal + خود برخوردار هستند.  

درب خروج اضطراری به اندازه ظاهر پیچیده نیستند. این ویژگی ها باید دارای ویژگی های عملکرد مقاوم در برابر سرقت در قسمت بیرونی (قسمت لولا) باشند ، درب خروج اضطراری  در واقع همراه با یک خروج آزاد یا یک وسیله ضد اضطراب در داخل است. در بعضی شرایط ممکن است برای جلوگیری از استفاده نادرست ، درب خروج اضطراری مسدود شود. ما همچنین در صورت درخواست (با توجه به شرایط سخت استفاده) راه حلهای مناسب ابداع کرده ایم. توجه: مهمترین جنبه درب خروج اضطراری ، عبور ایمن است. گاهی اوقات هنگام ترس مشخصات ، ضخامت در نظر گرفته نمی شود ، در نتیجه نمی توان درب خروج اضطراری را به اندازه کافی گسترده باز کرد. فراموش نکنید که این عنصر مهم را در نظر بگیرید.

درب خروج اضطراری منفرد از درهای دوتایی (درب خروج اضطراری  دارای یک برگ عامل و یک برگ ثابت) کارآمد تر هستند. در واقع ، کارآمدتر است ، قرار دادن دو یا چند تنها در کنار هم ، به جای برگهای دوتایی. درهای منفرد (ترخیص 800 یا 1200 میلی متر) می توانند در دهانه های بزرگتر قرار بگیرند. در این حالت ، قاب ها یک ستون بتونی تقویت شده بین هر برگ درب خروج اضطراری را تشکیل می دهند.

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 226 تاريخ : شنبه 30 / 6 / 1398 ساعت: 17:42

درب اتوماتیک کشویی چیست؟

در این دنیای کم تحرک و کم تحرک فنی که در همه افراد به دنبال راحتی و حتی گزینه های ورود و خروج هستند ، درب اتوماتیک کشویی به همراه راحتی ، زیبایی ظاهری را به هتل ها ، مغازه ها ، ادارات ، بانک ها ، ایستگاه های راه آهن و حتی بیمارستان ها می بخشند. درب اتوماتیک کشویی درست مثل یک درب لولایی معمولی که به طور خودکار کار می کند. معمولاً به عنوان یک درب نوسان کم انرژی (BS 7036-4) نامیده می شود که به احتمال زیاد کاربران در صورت ضربه زدن به درب اتوماتیک کشویی به آنها آسیب نمی رسانند.

درب اتوماتیک کشویی ممکن است مستقیم یا منحنی باشد ، این اسلاید ها به صورت افقی در قسمت باز شده قرار دارند. درب اتوماتیک کشویی متعادل برای استفاده در جایی که فضا محدود باشد مناسب است. درب اتوماتیک کشویی با یک حرکت کشویی و نوسان ترکیبی باز می شود. چرخش درب اتوماتیک کشویی به حداکثر سرعت گردان باز می شود. وسایل ایمنی اضافی برای درب اتوماتیک کشویی با قطر داخلی بیشتر از 3 متر مورد نیاز است.

با درب اتوماتیک کشویی ، دسترسی را برای همه و انواع بسیار متنوعی از طراحی با ظرافت درب ترکیب می کنید. درب اتوماتیک کشویی دسترسی راحت با بالاترین استانداردهای امنیتی را برای کاربران فراهم می کنند. سیستم های درب اتوماتیک کشویی ما بطور استثنایی باریک هستند. با وجود این ، درایوهای درب کاملاً نیرومند هستند و درب اتوماتیک کشویی بزرگ و سنگین را حرکت می دهند. نتیجه این است که سیستم کشویی گسسته و پیشرفته از شیشه ساخته شده است.

درب اتوماتیک کشویی ما یک جایگزین مدرن برای درب های معمول "کشویی قفسه" ارائه می دهد. درب اتوماتیک کشویی  ترکیبی کامل از مشخصات براق ، محافظت از هوا و سبک عالی است. درب اتوماتیک کشویی ما دارای یک قاب بیرونی با روکش پودری است. دو جداره از بین رفتن گرما را به حداقل می رساند ، در حالی که مشخص کردن با کارایی بالا در صفحه دو جداره باعث افزایش استفاده از این نوع از درب ها با کارایی بالا می شود.

به طور گسترده در آپارتمانها ، خانه های ییلاقی یا ویلا ، املاک مسکونی ، مدارس ، بیمارستان ها و اماکن تجاری مانند کارخانه ها و ساختمان های تجاری از درب اتوماتیک کشویی استفاده می شود. رعایت سیستم با معیارهای مختلف عملکرد خاص ، درب های اتوماتیک کشویی را به یک انتخاب ایده آل در بازار ساخت و ساز تبدیل می کند.درب اتوماتیک کشویی هنگامی که کنترلر درب سیگنال فعال سازی را توسط سنسور دریافت می کند باز می شود و موتور دنده را برای هدایت کمربند و قرقره فعال می کند. هنگامی که هیچ فردی در داخل منطقه فعال سازی تشخیص داده نشود ، درب های اتوماتیک کشویی بعد از مدت زمانی مشخص شروع به بسته شدن می کند.

درب اتوماتیک کشویی برای خرده فروشی از شیشه یا فلز ساخته شده اند. به طور معمول آلومینیوم ، فولاد ضد زنگ یا تزئین شده از فولاد گالوانیزه استفاده می شود. درب های شیشه ای با قاب چوبی نیز موجود است.ایمنی درب های  اتوماتیک کشویی مواردی از قبیل علامت گذاری ، ضربات انگشت و خطر رها شدن ، گنجاندن موانع محافظتی ، کارکرد صحیح دستگاههای ایمنی ، فعال سازی ، نیروهای بازکننده و زمان باز شدن و همچنین وضعیت دستگاههای عامل را درب اتوماتیک کشویی در نظر می گیرد. تجزیه و تحلیل کامل خطر و ارزیابی ریسک درب اتوماتیک کشویی باید برای راهنمایی از کد عمل برای استفاده ایمن از ماشین آلات انجام شود.  

درب اتوماتیک کشویی ممکن است نیاز به اقدامات ایمنی اضافی برای افراد معلول یا افراد مسن داشته باشد. درب اتوماتیک کشویی   فرار اضطراری با دستیابی به امکاناتی که ممکن است دستی یا کاملی برای سیستم اعلام حریق باشد ، می توان از آن خارج شد. سیستم های قفل امنیتی درب اتوماتیک کشویی ، ذوب آهن و لولا برای استفاده مورد انتظار و مقاومت در برابر ورود اجباری باید مشخص شوند. هزینه ها به طور متوسط ​​نشانگر هستند. تجزیه و تحلیل هزینه بر اساس اطلاعات خاص پروژه برای یک ارزیابی واقع بینانه از بهترین ارزش است.

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 231 تاريخ : سه شنبه 12 / 6 / 1398 ساعت: 12:25

درب اتوماتیک شیشه ای، دسترسی را برای همه و انواع بسیار متنوعی از طراحی با ظرافت درب ترکیب می کند. آنها دسترسی راحت با بالاترین استانداردهای امنیتی را برای کاربران فراهم می کنند. سیستم های درب اتوماتیک شیشه ای ما بطور استثنایی باریک هستند. با وجود این ، درایوهای درب کاملاً نیرومند هستند و درب اتوماتیک شیشه ای بزرگ و سنگین را حرکت می دهند. نتیجه این است که سیستم درب اتوماتیک شیشه ای گسسته و پیشرفته ساخته شده از شیشه می باشد، به عنوان مثال برای صندلی های ظریف. برنامه ما همچنین شامل بسته های قدرت واقعی و راه حل های اقتصادی است.

درب اتوماتیک شیشه ای چیست؟

درهای کشویی از زمان قرون وسطی مورد استفاده قرار گرفته است. در پشت این درهای کشویی از سنگ ساخته شده بودند و به غلطک های ساخته شده از سنگ نیز می چرخند.

معماری مدرن از درهای کشویی برای اهداف داخلی و تجاری استفاده می کرده است. درهای کشویی به معنای واقعی کلمه از مزیت طراحان داخلی است. درهای کشویی مهمترین واقعیت این است که به صرفه جویی در فضا کمک می کند.

درب اتوماتیک شیشه ای تقاضای زیادی دارند زیرا اجازه می دهد تا نمای بیرونی خانه به داخل خانه بیاید. از این نوع درها برای پاسیو و همچنین برای آشپزخانه با باغ استفاده می شود. درب اتوماتیک شیشه ای به طبیعت اجازه می دهند تا با خانه مخلوط شود.

درب اتوماتیک شیشه ای چگونه کار می کنند؟

درب اتوماتیک شیشه ای معمولاً دارای غلطک هایی هستند که از جنس فیبر ، فولاد یا چوب هستند. درب اتوماتیک شیشه ای از لحاظ کارکرد با درب های کشویی معمولی که از چوب یا وینیل ساخته شده اند ، متفاوت نیست.

درب اتوماتیک شیشه ای به طور کلی یا از بالا آویزان شده اند یا در امتداد راه آهن پایین حرکت می کنند. درب اتوماتیک شیشه ای معمولاً از پانل های شیشه ای تشکیل شده اند که به قاب هایی از جنس فیبر یا هر فولادی دیگر وصل شده اند.

دید درب اتوماتیک شیشه ای چگونه است؟

درب اتوماتیک شیشه ای از شیشه های قدرت و سنگین محدود شده و به این ترتیب در صفحه های زیرین می چرخند. شیشه خو و شیشه بازتابنده نشان می دهد از انواع مختلف شیشه های استفاده شده در درب اتوماتیک شیشه ای .

 آیا درب اتوماتیک شیشه ای ایمن هستند؟

درب اتوماتیک شیشه ای با گیربکس های مختلف ایمنی وصل شده اند. تابلوهای درب اتوماتیک شیشه ای به گونه ای نصب شده اند که به راحتی و از روی آن می چسبد. درهای کشویی امروزه بسیار معروف است. این یکی از بهترین گزینه ها برای کمد و درب در آپارتمان هایی است که مسئله فضای آن وجود دارد. و حتی اگر مشکلی در فضای وجود ندارد ، درهای کشویی جلوه منحصر به فردی به خانه می بخشند. همچنین استفاده و نگهداری بسیار آسان است.

نکاتی که باید در هنگام انتخاب درهای کشویی برای خانه خود در نظر داشته باشید ، مهمترین نیاز شما و مطابقت کامل با نیاز شماست.

آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو...
ما را در سایت آچیلان در | درب اتوماتیک | درب های اتوماتیک | درب و پنجره دو دنبال می کنید

برچسب : درب اتوماتیک شیشه ای ,آیا درب اتوماتیک شیشه ای ایمن هستند , نویسنده : ادمین achilandoor بازدید : 245 تاريخ : دوشنبه 11 / 6 / 1398 ساعت: 19:23

خبرنامه